لاغری با اسکی فضایی | پرشین اسپرت

لاغری با اسکی فضایی

persiansportنویسنده: persiansport
بازدید: 1,382 بازدید

با پیشرفت صنعت و تولید وسایل و ابزار های ورزشی ، امکانات و شرایط ورزشی به شکلی دیگری ارائه شده است که برای ورزشکاران راحتی بیشتری را به ارمغان آورده و انجام حرکات و تمرینات ورزشی را آسان تر کرده است. محصولاتی از جمله تردمیل و اسکی فضایی ، به افراد این امکان را می‌ دهد تا به راحتی و با رعایت اصول ورزشی ، برای حفظ سلامتی یا بهبود تناسب اندام خود تلاش کنند. در صورتی که زمان کافی برای رفتن به باشگاه ورزشی نداشته باشند ، این ابزار های ورزشی نظیر اسکی فضایی ، می‌ توانند امکان ادامه ورزش (لاغری با اسکی فضایی) در منزل را فراهم کنند.

هنگامی که ما غذا می‌ خوریم ، بدن ما انرژی از غذاها می‌ گیرد. این انرژی در واحد کالری اندازه‌ گیری می‌ شود. برخی از خوراکی‌ ها بیشترین میزان کالری را دارند. اگر فعالیت بدنی‌ فرد کافی نباشد تا تمام کالری ای که از خوراکی‌ ها می‌ گیرد را استفاده کند کالری اضافی در برخی نقاط بدن به صورت چربی ذخیره می شود و باعث افزایش وزن می شود. از طرفی ، ورزش و فعالیت بدنی نیز می‌ توانند به ما در سوزاندن اضافه کالری کمک کنند. اسکی فضایی یکی از وسایل ورزشی است که باعث سوزش چربی قابل توجهی می‌شود.

در این مقاله به تاثیر استفاده از اسکی فضایی بر تناسب اندام و سلامتی بدن می پردازیم از جمله موضوعاتی که به آن می پردازیم می توان به اسکی فضایی چیست + مزایا اسکی فضایی + اسکی فضایی و چربی سوزی + لاغری شکم و ران با اسکی فضایی + اسکی فضایی برای زانو درد و کمر درد + تمرین هوازی با اسکی فضایی و … اشاره کرد.

جهت جهت خرید اسکی فضایی دست دوم کلیک کنید یا مشاوره با شماره 09156002147 تماس بگیرید

اسکی فضایی چیست؟

اسکی فضایی ، که همچنین با نام الپتیکال شناخته می شود ، یک دستگاه ثابت هوازی است که علاوه بر نام اصلی خود ، با نام‌های دیگری نیز شناخته می شود. یکی از دلایلی که باعث برتری این دستگاه بر سایر وسایل ورزشی هوازی می شود ، تمرکز برای درگیر کردن تمامی عضلات بدن است. علاوه بر این ، اسکی فضایی فواید بسیاری دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

این دستگاه با تلفیق حرکات پیاده روی ، کوهنوردی ، دوچرخه‌ سواری و دویدن تولید شده است. این ترکیب باعث شده استفاده از این دستگاه ، علاوه بر حفظ سلامتی ، به طور قابل توجهی چربی سوزی را افزایش دهد. با تمرین بر روی دستگاه اسکی فضایی ، بیشتر از اندام‌ های بدن فعال شده و این امر باعث جذابیت بیشتر دستگاه و جذب طرفداران بیشتری شده است.

اسکی فضایی دو مدل دارد که یکی از آن ها با برق کار می کند و دیگری با حرکاتی که فرد انجام می دهد شارژ می شود که اکثر الپتیکال ها از مدل نوع دوم می باشند.

اسکی فضایی Horizon

مزایا اسکی فضایی

اسکی فضایی مزایای بسیاری دارد که در این مقاله به مواردی از آن می پردازیم :

تاثیر بر بالا تنه و پایین تنه

یکی از ویژگی‌ های برجسته اسکی فضایی این است که عضلات بالا و پایین بدن را درگیر می‌کند. بر خلاف ورزش‌ های هوازی دیگر ، اسکی فضایی تمام بدن را به چالش می کشد. با نگه داشتن دسته‌ های دستگاه و فشار و کشیدن پاها ، شما می‌توانید خودتان را روی پدال حرکت دهید. این کار باعث می‌شود که عضلات بالا تنه مانند بازو و پشت بازو، شکم، سینه و شانه‌ ها تحت تاثیر قرار گیرند. علاوه بر این ، هنگام حرکت پاها ، عضلات پایین تنه شامل باسن ، همسترینگ و دوقلو ساق و … نیز فعال می‌شوند.

افزایش مقاومت بدنی

اسکی فضایی یک گزینه عالی برای بهبود سطح قدرت بدنی است. با توجه به تحقیقات انجام شده اسکی فضایی می تواند به عنوان یک عامل موثر در بهبودی ورزش افرادی باشد که در تمرینات مقاومتی شرکت می کنند. الپتیکال به بهبود سریع تر عضلات کمک می کند. از آن جایی که می توان مقدار مقاومت و سرعت دستگاه را تغییر داد پس این دستگاه وسیله ی خوبی برای افزایش مقاومت بدنی است. بهتر است در صورتی که فرد ورزش کمی داشته و یا ورزش نکرده باشد با سرعت و مقاومت پایین اسکی فضایی تمرین کند و به مرور زمان آن را افزایش دهد با تغییر مقاومت و مقدار سختی می توان پیاده روی ساده و یا شبیه ساز بالا رفتن از پله را اجرا نمود.

کالری سوزی بیشتر در زمان کمتر

همان طور که در قبل اشاره شد اسکی فضایی عضلات زیادی از پایین تنه و بالا تنه را درگیر می کند. بنابراین اسکی فضایی موجب کالری سوزی بیشتر در زمان کمتر می شود به طوری که فرد با 30 دقیقه استفاده از این دستگاه می تواند 270 تا 400 کالری بسوزاند.

مقاله
دوچرخه ثابت دست دوم + قیمت 1403

بیشتر افراد به دلیل شناخته تر بودن تردمیل و دوچرخه ثابت مایل به خرید آنان هستند اما اسکی فضایی بیشتر از آن چه که به نظر می رسد می تواند چربی سوزی داشته باشد فقط کافی است که فرد مقاومت دستگاه را افزایش دهد تا در زمان کمتر به اندام دلخواه خود برسد هرچه میزان درگیری عضلات بیشتر شود انرژی و کالری بیشتری سوخته می شود و در نتیجه کاهش وزن بیشتری را به دنبال دارد ، بهتر است زمانی که ورزش کار با شدت بالا تمرین می کند زمان کوتاهی را برای ریکاوری بدن بگذارد.

کم خطر

اگر فرد به هر دلیلی دچار آسیب دیدگی ورزشی شده است و توانایی کمی برای ورزش کردن را دارد بهترین گزینه برای او الپتیکال است چرا که این دستگاه فشار بسیار کمی  به مفاصل او وارد می کند.

دلیلی که باعث شده این دستگاه جز دستگاه های کم خطر باشد استفاده بسیار آسان از آن است اما اگر فرد تا به حال با اسکی فضایی کار نکرده باشد برای آموزش تکنیک های ورزشی باید به مربی مراجعه کند برای آموزش این تکنیک ها چند دقیقه زمان کافی است تمامی این دلایل باعث شده تا کار با الپتیکال به حدی ساده باشد که به ندرت همراه با آسیب باشد.

اسکی فضایی و چربی سوزی

عوامل موثر در چربی سوزی با اسکی فضایی :

جنسیت : از آن جایی که مردان عضلات بیشتری نسب به زنان دارند و میزان متابلیسم در حال استراحت آنها نسب به زنان هم قد خود 5 تا 10 درصد بیشتر است.این بدان معنی است که زنان معمولا 5 تا 10  درصد کمتر از مردان در هنگام استراحت کالری می سوزانند.بنابراین مردان کاهش وزن سریع تری نسبت به زنان دارند.

سن از عوامل موثر در کاهش وزن است : باتوجه به اینکه هر چه سن بالاتر میرود توده چربی افزایش می یابد و توده عضلانی کاهش می یابد.این تغییر با عوامل دیگری به کاهش RMR کمک می کند. این کاهش در RMR باعث دشوار شدن کاهش وزن می شود.

توده بدنی : افرادی که توده بدنی عضلانی تری دارند ، کالری بیشتری می سوزانند.

مدت زمان تمرین : هرچه مدت زمان تمرین با اسکی فضایی بیشتر باشد میزان کالری سوزی نیز بیشتر می شود.

شدت و نوع تمرین ها : مقاومت ، سرعت و شدت بیشتر تمرین باعث بالا رفتن ضربان قلب می شود و باعث چربی سوزی می شود.

تمرکز بر بالا تنه : هر چه بالا تنه بیشتر به چالش بیافتد و بیشتر درگیر شود میزان چربی سوزی بیشتری اتفاق می افتد.

اسکی فضایی یا الپتیکال یکی از دستگاه های ورزشی است که تاثیر زیادی بر لاغری دارد. همه ما می دانیم که چربی سوزی بخش بزرگی از وزن کم کردن است ، اما این امر جزء سخت ترین بخش تمرین ها است دو راه اصلی برای کاهش وزن وجود دارد یکی کنترل میزان کالری مصرفی می باشد که روشی نسبتا دشوار است و دیگری کالری سوزی و یا انجام فعالیت های ورزشی است. انجام این دو روش به صورت همزمان یعنی داشتن رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش های هوازی بسیار تاثیر گذار تر می باشد.

اسکی فضایی ها معمولا شامل دو پدال برای پا و دو دسته برای دست می باشند و همزمان با جلو و عقب رفتن پاها دست نیز جلو و عقب می رود این حرکت باعث درگیر کردن عضلات بالاتنه و پایین تنه ی فرد می شود به همین دلیل موجب چربی سوزی یکسان در تمام نقاط بدن می شود فرد برای بیشتر کردن چربی سوزی نیازمند تمرین متناوب است.

برای کاهش وزن و چربی سوزی اصولی با اسکی فضایی حتما از مربی کمک بگیرید

برای مشاهده قیمت تردمیل دست دوم و دوچرخه ثابت دست دوم کلیک کنید

لاغری شکم با اسکی فضایی

با خرید اسکی فضایی می توانید تمرینات هوازی متنوعی انجام دهیدکه برای آب کردن چربی شکم بسیار موثر است. چربی شکم ترکیبی از چربی های زیر جلدی است که زیر پوست قرار دارد و سلامت بدن را به خطر می اندازد و برای بسیاری از افراد نا خوشایند بنظر می رسد آب کرن چربی شکم نیاز به تحت تاثیر قرار دادن تمام لایه های چربی شکم دارد.

برای این که هر چه سریع تر از شر چربی شکم خود راحت شوید ، نیاز است حداقل 30 دقیقه در روز و حداکثر 60 دقیقه در روز ورزش هوازی به طور مستمر انجام دهید. ورزشکار با نگرفتن دسته های اسکی فضایی باعث می شود فشار بیشتری بر روی عضلات شکم وارد شود این فشار به منظور حفظ تعادل فرد است که خود در دراز مدت موجب حفظ تعادل بیشتر فرد نیز می شود این تمرین تاثیر فوق العاده ایی برای آب کردن چربی های اضافه ی شکم می باشد.

لاغری ران با اسکی فضایی

یکی دیگر از راه های کاهش چربی در ران ایجاد تحرک به وسیله اسکی فضایی است چرا که اسکی فضایی دستگاه مناسبی برای لاغری و حتی عضله سازی است که با حرکت پا مشابه دوچرخه سواری و پله نوردی به سمت جلو و عقب انجام می شود می توان به جای پدال زدن به جلو از تکنیک پدال زدن به عقب استفاده کرد زیرا اینکار تاثیر بیشتری در کاهش چربی وعضله سازی خواهد داشت همچنین موجب تقویت پاها می شود اما به طور کلی لاغری با اسکی فضایی به عوامل زیادی مانند جنسیت ، سن ، میزان چربی و … بستگی دارد.

مقاله
نکات مهم در خرید تردمیل استوک

اسکی فضایی برای زانو درد

فرد در صورت استفاده ی صحیح از اسکی فضایی هیچ گاه دچار درد در زانو خود نخواهد شد چرا که به دلیل ساختار اسکی فضایی و برنداشتن پا از روی پدال در زمان تمرین برخلاف خیلی از تمرینات ورزشی دیگر دچار زانو درد نخواهید شد.

در صورت داشتن زانو درد اسکی فضایی بهترین وسیله برای ورزش می باشد چرا که کم ترین فشار را در طول تمرین به زانوی فرد را وارد می کند اما هیچگاه به فردی که دچار زانو درد است ورزش با اسکی فضایی با مقاومت زیاد پیشنهاد نمی شود و از آن جایی که بیماری های بسیاری برای زانو درد وجود دارد بهتر است فرد قبل از خرید دستگاه مورد نظر خود با پزشک خود مشورت کند.

اضافه وزن در افرادی که دچار زانو درد هستند بسیار مضرر است چراکه هر نیم کیلو اضافه وزن باعث فشار بیشتری بر زانو های او خواهد شد این دستگاه با مقاومت به مرور زمان باعث کاهش وزن آنان می شود و باعث قوی تر شدن عضلات پا می شود.

بهتر است اگر فرد دچار زانو درد می باشد از اسکی فضایی که دارای فلایویل در قسمت انتهایی خود می باشد استفاده کند چراکه فشار و اثر این دستگاه به مکان فلایویل بستگی دارد.

اسکی فضایی برای کمر درد

ممکن است طرز فکر اشتباهی برای افرادی که دیسک کمر دارند مبنی بر اینکه تحرک برای آنان مضر است وجود داشته باشد اما اسکی فضایی برای کمر درد نه تنها مضرر نیست حتی مفید هم می باشد.

دلایل متفاوتی برا ایجاد دیسک کمر وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها افزایش بیش از حد وزن فرد می باشد چرا که اضافه وزن موجب فشار بر ستون فقرات می شود و کمر درد را با خود به همراه دارد برای پیش گیری و یا بهبود بخشیدن به این اتفاق ورزش های بسیاری وجود دارد که یکی از بهترین آن ها اسکی فضایی می باشد الپتیکال علاوه بر کاهش وزن ، دارای کمترین فشار ممکن بر مهره های کمر فرد می باشد.

افرادی که از دیسک کمر رنج می برند نباید مقاومت دستگاه و شیب پدال ها را بیش از حد افزایش دهند.

تمرین هوازی با اسکی فضایی

به تمریناتی که موجب افزایش ضربان قلب می شود تمرینات هوازی یا کاردیو می گویند در تمرینات هوازی بر خلاف تمرین های قدرتی مانند کشتی ، کالری سوزی تا 24 ساعت ادامه دارد اسکی فضایی از جمله دستگاه های هوازی محسوب می شود که با بالا بردن گردش خون علاوه بر چربی سوزی موجب تقویت عضلات قلب نیز میگردد و موجب افزایش پخش مواد مغذی و اکسیژن به قسمت های بدن می شود با وجود راحتی تمرین هوازی با اسکی فضایی و سادگی استفاده از آن فواید بسیاری دارد.

کسانی که دچار اختلالات خواب هستند با استفاده از تمرینات سبک اسکی فضایی می تواند این کم و یا بد خوابی را تا حد زیادی کاهش دهند. به طور کلی تمرین هوازی مزایای بسیاری دارد که یکی از بهترین دستگاه های مربوط به تمرین هوازی اسکی فضایی می باشد.

بیشترین چربی سوزی با اسکی فضایی

برای اثر گذاری و بیشترین چربی سوزی با اسکی فضایی بهتر است قبل از هر چیزی ، فرد با انجام حرکات کششی بدن خود را آماده و گرم کند سپس برنامه ی مشخصی برای تمرینات خود داشته باشد و اگر تا به حال ورزش نکرده اید ، تمرینات خود را از حالت سبک شروع کنید و طرز صحیح استفاده از الپتیکال را از مربی خود بپرسید.

اگر ورزش کار از تمرینات خود نتیجه ی کافی نمی بیند بهتر است برنامه ی ورزشی خود را تغییر دهد و با دیدن ضربان قلب خود و مقاومت و سرعت خود را افزایش دهد در صورت تمایل می تواند با توجه به مدل دستگاه برنامه تمرینی خود را در اسکی فضایی ذخیره کند.

تردمیل بهتر است یا اسکی فضایی؟

بطور کلی  طرز صحیح استفاده از تردمیل و اسکی فضایی موجب زانو درد و… نخواهد شد اما اگر فرد دچار زانو درد و دیسک کمر و … می باشد اسکی فضایی برای ورزشکارانی که می خواهند فشار کمتری به مفاصل آن ها وارد شود ، گزینه ی مناسب تری است و معمولا افرادی که به هر دلیلی برای آنان دویدن و پیاده روی توصیه نمی شود به خرید اسکی فضایی روی می آورند.

اما اگر ورزشکار نسبت به دویدن و راه رفتن علاقه ی بیشتری دارد و تاثیر بیشتری می گیرد بهتر است از تردمیل استفاده کند چرا که تردمیل موجب تقویت عضلات پا می گردد و تاثیر به سزایی در چربی سوزی دارد. تردمیل دارای قابلیت تنظیمات مختلفی از جمله شیب ، سرعت و … است که هر فرد می تواند بسته به توانایی بدنی خود آن را تنظیم کند در صورت تنظیم تردمیل با شیب زیاد و یا سرعت زیاد میزان کالری سوزی بیشتری خواهید داشت.

به طور کلی تردمیل ، اسکی فضایی و هر وسیله ی ورزشی موجود ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و نمی توان گفت کدام یکی بهتر است چرا که هر ورزشکار باید با توجه به ویژگی های بدنی ، شرایط و علایق خود نسبت به خرید و یا استفاده از دستگاه اقدام کند.

اسکی فضایی Professional پروفشنال

نحوه استفاده درست از اسکی فضایی

فرد قبل از استفاده از اسکی فضایی باید با انجام تمرینات کششی و یا استفاده از اسکی فضایی با مقاومت کم بدن خود را آماده کند برای استفاده از اسکی فضایی بهتر است اول دسته های دستگاه را بگیرد سپس پاهای خود را بر روی پدال قرار دهد این کار از افتادن او جلو گیری می کند بعد از سوار شدن به روی دستگاه ، با انجام حرکتی شبیه به پیاده روی و بالا رفتن از پله باعث تحرک همزمان دست و پا می شود مچ دست باید کمی خم شود و بیشتر فشار این حرکت بر روی پاها باشد پس از زدن چند پدال مانیتور دستگاه روشن خواهد شد و ضربان قلب قابل مشاهده است

مقاله
برند توربو فیتنس + قیمت و معرفی محصولات

برای ایجاد تنوع و یا قسمت هایی که با حرکت پا به جلو تقویت نمی شود می توان حرکت پا به سمت عقب را نیز امتحان کرد در صورت امکان می توان برای افزایش تعادل و فشار بیشتر بر روی شکم پس از مدتی دسته های اسکی فضایی را رها کرد. اگر ورزش کار فشاری بر روی عضلات خود احساس نمی کند باید از طریق تنظیمات دستگاه مقاومت وسرعت دستگاه را تغییر دهد.

اگر فرد تا به حال از اسکی فضایی استفاده نکرده بهتراست انجام اصولی کار با این دستگاه را از مربی حرفه ایی آموزش ببیند.

بهترین برند اسکی فضایی

عوامل زیادی در خرید اسکی فضایی تاثیر گذار هستند از جمله میزان بودجه ای که فرد برای خرید می خواهد اختصاص دهد ، وزن دستگاه ، امکانات دستگاه ، ظرفیت وزنی که دستگاه قابلیت تحمل آن را دارد ، فاصله قدم اسکی فضایی ، ابعاد دستگاه و … بدیهی است پس از آن که خریدار به عواملی که اشاره شد پاسخ داد به دنبال بهترین برند اسکی فضایی بگردد چرا که کیفیت الپتیکال جز مهم ترین ملاک های خرید هر فرد می باشد از جمله بهترین برند های موجود در بازار می توان به تنتوری ، پروفشنال ، دی کی سیتی ، اسپرت تاپ و پروتئوس اشاره کرد.

اگر فرد به دنبال اسکی فضایی با کیفیت بالا می گردد اما بودجه ی کمی برای خرید آن در نظر دارد می تواند از فروشگاه های معتبر اسکی فضایی دست دوم با گارانتی تهیه کند گارانتی موجب اطمینان و اعتماد کافی به سلامت و کیفیت کالا خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت تردمیل دست دوم  ، اسکی فضایی دست دوم و دوچرخه ثابت دست دوم با شماره 09156002147 تماس بگیرید

افزایش مقاومت اسکی فضایی

دستگاه های اسکی فضایی معمولا از لحاظ ساختار مقاومت به دو بخش تقسیم می شوند. این دو بخش سیستم مقاومت نمدی و سیستم مقاومت مکانیکی هستند. در سیستم مقاومت نمدی اسکی فضایی به وسیله ی تسمه نمدی که از یک طرف به درجه ی تنظیم مقاومت و از طرف دیگر به بدنه الپتیکال متصل شده درجه ی سختی دستگاه افزایش می یابد اما در سیستم مقاومت مکانیکی به وسیله ی فاصله ی یک آهن ربا به چرخ مدور مقاومت تنظیم خواهد شد. افزایش و کاهش مقاومت دستگاه تمرین خوبی برای افرادی است که می خواهند خود را به چالش بکشند.

افراد مبتدی برای شروع بهتر است از افزایش مقاومت اسکی فضایی بپرهیزند و در ابتدای ورزش خود با مقاومت کم اسکی فضایی کار کنند افزایش بیش از حد درجه ی سختی ممکن است موجب زانو درد گردد همچنین افراد مسن که از زانو درد رنج می برند نیز باید با شیب کم و مقاومت کم الپتیکال ورزش کنند.

پیشگیری از صدمات و اقدامات ایمنی

اسکی فضایی جز امن ترین دستگاه های ورزشی می باشد که مورد استفاده در باشگاه و خانه قرار می گیرد. در اسکی فضایی به ندرت آسیب دیدگی به وجود می آید و دارای امنیت بالایی است.

ممکن است گاهی از دستگاه صداهایی بشنوید که هر کدام معنی خاص خود را دارند که با مراجعه به دفترچه راهنما و یا اینترنت می توان دلیل آن را متوجه مثلا در بعضی از دستگاه ها صدای خرخر نشانه عدم تناسب سرعت با مقاومت انتخابی است در این حالت دستگاه به فرد هشدار می دهد چرا که چربی سوزی به اندازه ی کافی صورت نمی گیرد و فرد باید مقاومت دستگاه را تا جایی که فشار بر مفاصل آن ایجاد نشود بالا ببرد.

یکی از مواردی که باید به آن توجه شود نحوه قرار گیری کامل پا بر روی پدال است به طوری که بیشتر وزن بر روی پاشنه باشد با رعایت نکته فرد می تواند مدت بیشتری ورزش کند دیرتر احساس خستگی کند.

برای چربی سوزی بیشتربرنامه تمرینی ورزشکار باید ماهانه تغییر کند چرا که بدن عادت می کند و رسیدن به وزن ایده آل سخت ترممکن می شود این تغییر می تواند در مقاومت التپیکال و یا سرعت آن باشد.

دراین مقاله سعی کردیم ویژگی های استفاده از اسکی فضایی برای لاغری را شرح دهیم تا فرد با توجه به نیاز خود این دستگاه ورزشی رو خریداری کند. یکی از نکاتی که باید به بررسی آن در زمان خریداری دستگاه ، پرداخت؛ نوع گارانتی و خدمات فروشگاهی وسایل ورزشی می باشد این کار به فرد این اطمینان را می دهد که دستگاه خریداری شده مورد اعتبار است.

فروشگاه پرشین اسپرت جز فروشگاه های معتبر تجهیزات ورزشی می‌باشد که تمامی محصولات این فروشگاه 12 تا 24 ماه گارانتی دارد.

تهیه و تنظیم مقاله : آژانس دیجیتال مارکتینگ بزرگمهر

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 23 میانگین: 4.8]
دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

14 پاسخ به “لاغری با اسکی فضایی”

  1. سلام وقت بخیر
    برای لاغری شکم و پهلو ( اضافه وزن تقریبا 15 کیلو) استفاده از چه اسکی فضایی رو با چه برندی توصیه می کنید ؟

  2. ممنون از مطالب خوبتون من اسکی فضایی کارکرده DKCITY ازتون خریدم خیلی راضیم.

      1. ممنون از مطالب خوبتون من خودم دنبال یه جا میگشتم که وسایل دست دوم داشته باشه خوشحالم که با پیج شما آشنا شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت